CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, april 25

Äppelpaj till frukost

Idag ville min älskade make ha min hemagjorda äppelsmulpaj med vaniljsås till frukost. Inte så nyttigt men himelskt gott. Jag vaknade för övrigt helt utvilad och pigg klockan 7. Jag var full av kreativitet och satte mig vid datorn för att jobba lite med en skoluppgift. Maken tyckte inte riktigt attd et var dags att köra igång lördagen så tidigt men jag fick ur mig några meningar som jag kan bygga vidare på senare. Kontigt det där att jag kan vakna med en helt klar hjärna dagen efter tentan. kanske är det så när spänningarna släpper.

För övrigt var jag på mys med klassen efter tentan igår. det känns som att vi börjar bli ett sammansvetsat gäng, det kan vara lämpligt inför Englandsresan om en månad. Men vemodigt samtidigt då vi splittras i juni. Charmen med lärarutbildningen är att klassen, om man äns har någon klass, ser olika ut för varje termin. detta innebär att man får träffa massor med nya människor och det är trevligt. Tur att man har facebook så att man kanhålla kontakten med folk.

0 kommentarer: