CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, maj 21

England

hej jag ar i England och har det sjukt bra! Vi har varit i ett hindutempel, och en gurudwara (sikhtempel...sikhismen ar en Indisk religion dar manga har turban pa sig). Ikvall ska vi till en gurudwara, imorgon ska vi till Mosken och sedan ar det synagoga pa sondag och en karibisk pingstkyrka pa sondag. Det ar livet att vara har. Billigt, spannande och harlig stamning. Igar var jag pa puben med klassen, jag och tva till var de enda som inte drack men det var mycket roligt. Om nagon vill ha nagot harifran sa har jag nagra extra pund att lagga ut, jag kan kopa med mig religiosa grejer, hinduiska gudsbilder, indiska klader eller koranen for barn, de har allt majligt spnnande som man inte hittar i svrige om man sager sa! Kram pa er dar hemma!

0 kommentarer: