CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, september 6

Födelsedagen

I dag firar jag att det var 24 år sedan jag föddes. Det känns inte som att jag blivit 24 nu, jag har kallat mig 24 år hela sommaren när folk på jobbet har frågat hur gammal jag är. Mamma var här i går och vi åt på en kinesisk restaurang tillsammans. Makens present har jag redan fått, en MP3 från Philips med hörlurar från Sony av fin kvalitet. Jag råkade se att han köpte en bukett blommor igår också som han därför redan ställt i vatten på pianot. Han är inte så bar på överaskningar den där... Ingen frukost på sängen blev det häller. han sover fortfarande och jag är vaken och uppe. men det är ingen fara.

Mina senasate två födelsedagar har jag spenderat i Uddevalla och då har jag blivit mycket uppvaktad. Planen var att vara i Uddevalla även i år men det funkade inte riktigt med hur mina vänner hade där bort så jag är hemma och åker dit nästa helg.

Jag ska ha kalas i eftermiddag. Jag har bjudit de flesta av mina tjejkompisar som bor här i näheten. Det blev nog 10 bjudna till sist men de allra flesta verkar vara upptagna så vi blir nog 3 eller 4. var faktiskt lite deppig över det igår trots att jag vet att ingen sa nej för att den inte ville komma. Tänk va löjlig man kan vara med sånt där. Men jag ville liksom ha ett kalas med alla mina kompisar som bor här omkring. Jag brukar ju aldrig ha några kompisar hemma.

Jag tänkte laga rödbetor med getost och potatis och sallad. Hopaps att jag ska lyckas och att maten blir god!

1 kommentarer:

Pastor Ewa sa...

Grattis i efterskott, det lät som en smaskig maträtt. Åt något liknande med fisk för ett tag sedan

Kram, kram