CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, september 9

Full kontroll

I början av viktväktarveckan (räknar från lördag till fredag) så hade jag lite problem. Eller problem var inte rätt ord, jag åt för mycket. Resten av veckan har jag kontrollerat mig själv bättre. Plus att jag har gjort två ordentliga mastodåntpass på gymmet också. Idag var jag där och körde crosstrainer (kondition) 30 minuter och maskiner (styrka) 30 minuter. I förrgår körde jag crosstrainer 20 minuter, maskiner 30 minuter och sedan cyklade jag 30 minuter. Sedan var jag mycket trött.

Jag vet ju att jag är helt såld på socker och håller mig därför helst infån sånt som kan få mig på fall. Jag har ju köp viktväktar choklad som ska vara nyttigare. men grejen är att när jag väl börjat så har jag svårt att sluta. Bätter att inte ta något alls. Samma gäller med glass. Jag köpte lättglass från GB i söndags när jag hade födelsedagskals och jag fick hälla ut 1/3 i slasken för att jag inte skulle äta upp allt som blev över. Jag är som en alkis men det har jag nog sagt innan. Helt sjukt!

0 kommentarer: