CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, oktober 17

Snart i mål?

Jag var och vägde mig här på morgonen och jag hade nått ett av delmålen jag satt upp med min viktminskning! Jag har gått ner 10% av vad jag vägde när jag började, sammanlagt 6,7 kg i viktminskning alltså. Hurra! jag "får" väga mellan 54-67 kg enligt BMI-tabellen så jag kan sluta nu men jag tänker försöka gå ner ett par kg till. Inte för mycket förstås, då måste jag köpa ännu mer nya kläder ju.

Jag har haft den underbara Marlene här från igår till idag. Nu har hon rest vidare men det var så mysigt att ha henne hos mig! Vi promenerade i regnet, tittade på filmen Flyga drake, åt en massa smörgåsar och bad till Gud tillsammans. Det är så ljuvligt med systrar i Herren! 

Tentan går frammåt, tror jag. Jag ska fortsätta med den nu, vilel bara rapportera lite först.

0 kommentarer: