CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, december 5

Lördagens utmaningar

Jag har satt mig här vid datan för att ladda hem lite predikningar på mitt USB-minne och ta med till min ömma moder. Idag ska jag nämligen till Mariestad och hälsa på henne. Jag lovade nämligen min mellansyster Johanna att ta hand om vanessa idag och ska göra det hemma hos modern. Min plan är att ta med henne till Biblioteket och sedan att baka papparkakor med henne.

Jag ska först iväg och väga mig. Jag hade gått upp förra veckan men hoppas på minus den här gången. De förändrade pointsprogrammet ganska mycket förra veckan så jag har ätit på ett annorlunda vis, hoppas på bra resultat!

Jag har också tänkt att hinna läsa lite. Ska passa på när jag sitter på tåget/bussen till Mariedtad. jag är inte klar med tentan än (den ska in på tisdag) och har fortfarande lite som jag behöver läsa. men deadline är väl den bästa motivationen, eller hur!

0 kommentarer: