CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, mars 1

alpro soya och annat viktigt

Har ätit veganskt en och en halv vecka nu och konstaterat att Alpro soya har den godaste växtmjölken i Falköping. Fastan går bra för övrigt. Verkligen något jag rekomenderar. Idag blev det dock ingen bloggfasta, jag var helt enkelt sugen på att kolla in vad folk skriver.

Min älskade make har rest till Sthlm och jag kommer antaglien joina honom på onsdag. Innan dess har jag dock endel att läsa. I dag ska jag klämma "Bridget Jones dagbok" och senare i veckan blir det "Janne min vän" och "Spelkortsmysteriet".

Satt igår och kollade på "Ritualer" som är ett TV-program om religiösa ritualer på olika platser i världen. Igår handlade det om USA. Kolla själv på svtplay om du är sugen. Idag kollade jag på "debatt" på svtplay från 23/2 om förändringar för religionsämnet på grundskolan. Flera "kändisar" var med. Prem från Nimaiheuset, Annika från religionslärarutbildningen, Ulf Ekman från Livets ord. Alla sa mycket bra saker. Ett väldigt lärorikt program.

0 kommentarer: