CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, april 24

Sammanfattning från London del 1

Dag 1. Tisdag
Avesa mitt på dagen från Mariestad med bil. Låååångg väntan på Skavsta flygplats. Blev utskälld på flyget för att jag "råkade" fota inne i planet. Spännande taxiresa från Stansted mitt i natten med skäggig bengalbritt. Anskomst på det underbara hotellet med den förvirrade receptionisten med indikt utseende som kom att kallas Jamie Oliver av oss. Stupade sedan i säng alla tre.



Dag 2. Onsdag
Gjorde bort oss lite vid fruksten. Har aldrig förut varit med om att frukostvärdinnor tagit beställningar vid borden. Roliga ryska frukostservitriser. Jag tog stekta champinjoner och färsk tomat med rostat bröd. Åt samma frukost resten av tiden på hotellet förutom att jagg lade till flingor och mjölk för att få i mig lite fibrer. Efter att ha förtsått att vi bodde i Illford som var en förort med eftertryck och hittat till pendeltåg samt lärt oss var vi byter till tunnelbana så var det centrala London och Oxford street som gällde. Primak regerade. På kvällen åt vi med kusinen Nick på en hipp innerestaurang där allt var ekologskt och vegetariskt på menyn.

0 kommentarer: