CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 29

Uppsats att skriva

Ja nu gäller det att jag sköter mig idag. Jag har bara idag på mig att skriva uppsatsen för imrgon ska den in. Och jag ska vara på Humanisten redan klockan 8 (!) för att redovisa den muntligt och br d lämna in den skriftligt. Helt sjukt att vara här klockan åtta. Jag ska gå på frågestunden idag och se om det iaf var med akademisk kvart de menade. fattar de hr tidigt jag får åka hemifrån för att vara på skolan åtta. Skittidigt!

Andra planer för dagen är att jag tänte äta lunch  Nimaihuset och att jag tänkte gå på möte  Tullen ikväll, samt sova hos Louise. För att hina allt detta bör jag skriva hela bakgrunden före 12 och hela diskussionen mellan 15-16.30. Och innan dess böör jag göra klart inledningen där mitt probem (frågeställning anatar jag att de menar) ska vara med. Alhamdullah (Tack och lov) så var det bara 3-4 sidor att skriva, inte 5 som jag trodde!! Så skönt! Så nu är det bara att sätta igång alltså. Bäst att börja med inledningen. Där har jag redan skrivit typ 3 meningar.

0 kommentarer: