CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, maj 12

Mot Uddevalla

Jobbade i natt, det gick bra. Försökte åka till Uddevlla förut, det gick inte lika bra. Pga regnet beslöt jag mig för att ta bussen till tåget. Bussen var försenad så jag missade tåget. Nästa tåg går om en timma. Tar det istället.

Har ett litet dilemma. Jag tackade ja till att vicka på skolan på måndag. Men tyvärr insåg jag näs jag kom hem att det var obligatorisk närvaro på måndag på universitetet. Jag mailade och frågade om jag kunde kompettera min frånvaro på något vis. Ansvarig lärare svarar attd et bästa är om jag tar igen det nästa termin. Det innebär ju att jag får rest. Jag hatar rest! Är det verkligen värt det att få vicka? Nu är det ändå försent att ändra mig. Skolan är stängd torsdag och fredag så jag kan inte ringa och säga att jag inte kan jobba iaf. Jobbigt.

0 kommentarer: