CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, maj 21

Satsförkortningar och härligheten

Ja det är väl vad som snurrar i min skalle en dag som denna. Var på Tullen i går kcvaäll. Det var härligt med härlighet där. Wow! Gud gör mycket på den platsen. Den klassiska "startsträckan" som ofta bön och lovsång behöver innan härligheten dimper ner (om den dimper ner) var bort. Det var Gud och närvaro direkt. Det går inte att beskriva. Jag är fortfarande salig. Sitter vid Louise´dator och lyssnar på härlig lovsång från Spotify och bara ler och att Gud är så god.

Åkte inte till föreläsningen om satsförkortningar idag. Läste igenom kapitlet när jag satt på biblioteket igår. Inte så att jag tror att jag har koll på allt om satsförkortningar för det men ibland är man väl förtjänt en sovmorgon. Plus att jag skulle jobba ikväll (det blev i natt istället). Sen var det bara föreläsning mellan 9.15-11 vem orkar åka typ 3 timmar för att gå på en föreläsning på 1 timme och 45 minuter. Inte jag idag iaf.

Fixar lite fint här hos Louise nu när hon är borta och skriver prov i rättskunskap. Hejja henne!

0 kommentarer: