CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, juni 26

bror duktig

Hade jag varit en kille hade jag nog blivit kallad för bror duktig. Jag känner mig så präktig ibland. Så fort jag har slappat någon dag eller tre så får jag dåligt samvete för att jag inte pluggat, städat eller gjort något annat nyttigt. kanske har det med att göra att jag aldrig haft "riktig" semester sedan jag blev vuxen? Vid mina tre senaste utlanssemesterar (räknar inte skolresen i fjol) London 201004, Berlin 200812 och Marbella 200808 har jag tagit med mig skolböcker som jag läst mer eller mindre i. Jag har alltså inte unnat mig en helt skolfri semestervecka alls vad jag kan minnas! Om vi drar iväg i jul så kanske jag kan försöka mig på det.

1 kommentarer:

Pastor Ewa sa...

Fast du är en ljuvlig "Syster Yster"
också!

Kram, kram