CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, juli 31

All about me

Jag är lärjunge, fru, student, faster, moster, syster och dotter.


Jag gillar mat, böcker, film, djupa seriösa samtal, att skratta med nära och kära.

Jag äter broccoli, champinjoner och hummus.

Jag säger ja till de flesta former av social samvaro.

Jag ger mig sällan in i shoppinggallerior, om jag inte absolut måste

Jag duktig på att städa, att hålla lektioner i religion, att sitta uppe på nätterna vid datorn

Jag stör mig på människor som gärna kommenterar och kritiserar andra människors val

Jag läser ofta och länge. För tillfället inget speciellt dock. Ska börja med Snabba Cash, har börjat lyssna på En Herrgårdssägen på ljudbok och har läst ett par sidor i Förvandlingen.

Jag är vackrast när jag orkar engagera mig så som att ha vax i håret och ha på mig klänning.

Jag skrattar när jag umgås med mina syskon och kompisar.

Jag är en typisk estet? frikyrkotjej? religionsvetare? Känner mig inte särskillt typisk alls. Möjligtvis är jag en typisk vegetarian eller en typisk viktvärktare.

Jag har aldrig varit i Thailand.

Jag är lycklig när det finns sköna människor och god mat i närheten!

Jag trivs inte på badstranden.

Jag är dålig på att leva som jag lär ibland.

Jag är rädd för smärta, att misslyckas, att någon av mina närmaste ska råka illa ut eller blir sjuk.

Jag älskar Jesus mest av allt!

Jag uppskattar ost.

Jag tror på att nåden räcker och att Jesus älskar mig.

0 kommentarer: