CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, juli 20

dop, ost och jobb

Var på dop i söndags. Lilla Noel var helt underbar såklart, prcis som alla mina syskonbarn alltid är! Det var trevligt på festen efteråt också, jag hade gjort en qinuasallad med massa gott som vi veggiesar t medan de andra smaskade i sig mormors hemmagjorda smörgåstrta. Efteråt medverkade jag och några anda vid pingstkyrkan mariestads sångstund vid hamnplan. Jag predikade kort (typ 5 minuter) om att Gud bryr sig om dig och vill hjälpa dig!

Igår var mamma, maken och jag på ostbuffé på Osterian i Falköping. Mycket gott men lite för mycket animaliskt fett för min smak dock. Magen min är inte van att äta sånna stora mängder med fett. Men ostarna var underbara, rekomendras för ostälskare.

Jobbade i natt, ska jobba natten som kommer också. Jobbar ihop med Nathalie, vi var och dansade zumba förut också.

0 kommentarer: