CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, oktober 30

struktur

Har strukturerat och organiserat bland mina papper och böcker och pärmar. Min make brukar klaga på att jag inte håller ordning och han kör ofta med argumentet "Jesus vill att du håller ordning". Och det funkar ju alltid, jag vill ju göra Jesus och min make glada :) Så nu är det struktur på mina grejer ett litet tag framöver.

Imorgon tänker jag gå till Pingstkyrkan i Falköping. Jag har inte varit där så mycket den sista tiden. Ett par sndagar har jag sovit i Skara och varit i Louises kyrka istället. Men imorgon går jag till "min" församling och ger. Behöver, som en läsare skrev i en kommentar, bli en andlig producent - inte bara en andlig konsument. En annan sak jag också tänker på är att jag har mer koll på  vilka som är med i Pingst i Skara än vilka som är med i Pingst i Falköping. Jag behöver engagera mig lokalt. Svårt när jag känner att jag är behövd på andra platser som Skara och Mariestad ofta. Men det får Gud ta hand om :)

0 kommentarer: