CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, november 30

Tycker om

Jag tycker om att se på TV-serier som är lite vrickade. Inte nödvändigtvis komedier. Ser inte mycket på komedier alls. Mest gillar jag Dexter, Big Love och Vampire Diaries. 

Jag tycker om att läsa böcker som är roliga och spännande. Jag gillar att läsa böcker som inte är allt för svåra. Svåra böcker kan vara bra att ha men det är gött att "skölja ner" dem med enklare böcker. Tre nyligen konsumerade böcker är Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, Livstid och Oväntat besök på Starstreet 66.

Mest av allt tycker jag om att läsa Guds ord och umgås med min Skapare förstås. Och att vara med min man, min familj och mina vänner. Just nu är ett par av mina vänner utomlands och jag så glad för deras skull. 

0 kommentarer: