CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, december 2

ryggen

Det är synd att klaga så jag tänker inte dra upp att jag har ont ibland i min rygg. Istället vill jag berätta att jag varit och tränat ryggen idag. När jag började träna för två år sedan så var det nog mest för att jag tänkte att det var bra för flåset. Efter ett tag började jag fokusera mer på vikten och figuren. Nu för tiden är mitt fokus att inte ha ont i ryggen. Jag tränar core 1/vecka och försöker att styrketräna mage/axlar/rygg ett par ggr/vecka också. Och en del kondis också. Förra veckan blev det tyvärr bara ett pass och denna veckan har jag varit förkyld så idag var det verkligen dags för det träningspass. Jag vill hålla efter min rygg för jag märker att det verkligen hjälper. men ibland blir det inte riktigt så som man tänkt. Men nu har det precis fått en omgång iaf.

0 kommentarer: