CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, februari 20

sommarkurser

Imorgon öppnar studera.nu för ansökningar till sommarkurser. Förra sommaren läste jag en sommarkurs i Skövde som hette Akademiskt skrivande. Denna kurs hjälpte mig en hel del tycker jag och jag är just nu sugen på att läsa någon eller några andra kurser i sommar. Dessa har jag spanat på:



Vampyrfiktion, 7,5 h


God Bless America. Kristendomens
utveckling i USA från George
Washington till Barack Obama, 7,5 h


Koranen. En islamologisk
introduktion., 7,5 hp


HBO och det samtida
TV-dramat, 7,5 hp






Chick lit, 7,5 h

Jag kommer inte kunna läsa alla kurserna samtidigt och får ta och välja två stycken. Högst på listan är Vampyrfiktion, så mycket vet jag. Jag är även väldigt sugen på den som heter "God Bless America. Kristendomens utveckling i USA från George Washington till Barack Obama".

0 kommentarer: