CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, mars 15

skarahelgen

Helgen med mina vänner i Skara var mycket trevlig. På lördagen tittade vi (Lina, Simon, Louise, Bettan och jag) på Melodifestivalen. Egentligen var det bara Bettan som var intresserad men det var roligt att reta henne när hennes favorit Danny inte vann. Efteråt såg vi även den fantastiska filmen Natt på museet 2. I Söndags fick jag med mig Louise, Bettan och Becka till Falköping där vi gick till Pingstkyrkan tillsammans samt köpte med oss thaimat från en restaurang som vi åt hemma hos mig och maken. Efter lite häng där så åkte vi tillsammans till Skara där jag och Bettan gick på bio, The kings speach, en mycket fin film. Jag sov hos Louise igen den natten och vi satt uppe och pratade för länge som vanligt! :)

0 kommentarer: