CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, maj 30

bloggproblem

Jag har inte kunnat logga in här på bloggen på ett par dagar och har därför fruktar för att inte kunna behålla min blogg. Men idag gick det, tack och lov!

Jag har varit med systrarna Johanna  & Jenny i helgen + lite med mamma och några andra också. Jag och Jenny hade bestämt att ses och kolla Rob-filmer. Det blev inte så mycket Rob som vi tänkt. Vi kollade på Twilight men somnade från den båda två. Sedan kollade vi på Eclipse och jag vet att jag somnade ifrån den iaf. Sen hade jag fått för mig att han var med  filmen Vanity Fair, så vi såg hela den, men han var inte med.

Jag är mycket glad för att jag har hunnit umgås med Vanessa och Vincent i helgen. Vincent speciellt för han brukar vara så blyg för mig och inte komma ihåg mig när vi träffas. Nu var han inte rädd eller blyg bara vild!

0 kommentarer: