CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, maj 16

börjar komma någon vart

Hemma igen efter finfina dagar hos The Bandins. Maken kommer hem i ettermedda också och det blir mysigt. Han har varit i Sthlm hos sina kompisar sedan i tisdags. Värsta grejer för honom som typ aldrig lämnar Falköping.

Jag har börjar komma igång med uppsatsen nu, vilket känns bra. Skriver på teorin just nu och ska snart komma in på tidigare forskning och sedan på analysen.

När jag var i Uddevalla så pussade jag ganska mycet på lilla Salome och det var inte så smart. Hon var rätt förskyld och det har jag också blivit nu. Har dock druckit många muggar med ingefärs-, houngs- och citronvatten sedan i lörsdags så jag börjar må bättre nu, tack och lov. 

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men du låter inte bättre :)