CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, maj 22

Jesusmanifestationen

Igår blev en mycket lång dag. Jag gick hemifrån 04.20 och kom hem igen ca 23.55, den det var det lätt värt! Det var nämligen helt fantastiskt att vara med i Sthlm på gudstjänst i stora Fillan, på torgmöte på Sergelstorg och outreach på Stortorget, att gå i marschen med banderoller som "Jesus älskar dig" och liknande och till sist att vara p det stora mötet i Kungsträdgården. Jag läste att det var ca 18000 personer församlade som sjöng, bad och lyssnade till olika talare. Jag hann även hänga med finfina vänner som familjen Brandin och familjen Fredriksson. Det var även härligt att få vara tillsammans med fina människor från min församling som Hans-Olof, Inger, Ingela & HG och pastorsparet Henning. Vilken välsignelse att får vara med! Tack Gud för det!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nu skulle du allt haft en gilla-knapp.. då hade jag tryckt på den :)