CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, maj 24

så himla duktig!

Ja  nu har jag mailat in min uppsats för handledning och responsgrupp imorgon. Jag har varit duktig tycker jag faktiskt som har suttit på bibblan och skrivit sedan kl 12 och hör och häpna: jag gick upp i natt 03.15 och satte mig och skrev fram till 06.45 för att jag inte kunde sova. Helt galet! Men nu ska jag hem och laga lite thaimat till mig och maken tänkte jag och sedan tänkte jag träna också nu när förkylningen äntligen har gett sig!

Om du är en bedjare så vill jag uppmana dig att be för att flygen inrikes i Norge och mellan Norge och Sverige ska gå som vanligt imorgon så att mamma kan komma hem och slippa fastna där/ åka tåg hem i rysligt många timmar. Tack gode Gud för att du hör vår bön, i Jesu namn amen.

2 kommentarer:

Fie sa...

Vad härligt att det gått bra för dig! Har själv (åter)upptäckt idag att allt går så mycket bättre om man lägger det Guds händer.

Klart jag ber för att din mamma ska komma hem snabbt och smidigt. =)

Josie sa...

Tack för det! Kram