CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 2

Mary Kay igår

För några år sedan jobbade jag som hudvårdskonslut på Mary Kay. Det var jättekul och lärorikt men jag valde ändå att sluta och istället prioritera studierna. Igår hade dock min syster Mary Kay-klass/party hos sig och jag ville gärna komma på det. Det var naturligtvis mysigt och lyxigt att prova alla se dyra produkterna som inte haft sedan jag jobbade själv + att få testa de nya grejerna som kommit ut sen jag slutade. Jag bokade in en klass och hopas få ihop ett gäng till den 14/6. Jag älskar ju produkterna och skulle inte klara mig många dagar utan 3in1 och fukt från Time Wise och skäms därför inte för att bjuda in till ett sådant party, vilket jag däremot gjorde när jag hade klädparty en annan gång då ingen handlade pga priset.

0 kommentarer: