CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, januari 28

Lista 60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 31 och ett halvt
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Nezar 
3. Hur lång är du? 164,5
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Klarar inte att se filmer längre, vill bara se serier. Har just nu 4 olika filmer väntar på att jag ska kolla på dem. 
5. Vem ringde du senast? Nezar igår när han var i Skövde.
6. Vem ringde dig senast? Mamma tror jag.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Jag vet inte. Ring till Jonatan och fråga." Typ 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Jennys kalas
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du i dag? nio 
13. Vilken är din favoritjulsång? Typ alla julpsalmer 
14. Vilken är din favoritplats? Sängen. Badkaret. 
15. Vilken plats föredrar du minst? Tågstationer 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag är filosofie doktor och lärare. Kanske bor i fjärran land.   
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget. 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? säkert när jag umgicks med mina vänner. 
19. Hur stor är din säng? 160 cm  bred
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar. 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Fast utan om det är varmt, typ på sommaren. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har en var.
23. Hur många landskap har du bott i? Tre eller fyra.
24. Vilka städer har du bott i? Massor.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? BARFOTA med tofflor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj med chokladbitar eller liknande i. 
28. Vilken är din favoritefterrätt? paj, glass, fruktsallad, ris a la malta.
29. Tycker du om kinamat? Ja det är helt okej.
30. Tycker du om kaffe? Nej 
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? På alla sidor 
33. Kan du spela poker? Ja det är väl inte så svårt. Vinner dock aldrig.
34. Tycker du om att mysa/kela? Självklart.
35. Är du en beroendemänniska? Det tror jag inte. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja Adam Amritzser och Jenny Sandberg 
37. Vill du ha barn? Jag gillar barn i allmänhet och de barn som finns i min närhet i synnerhet men vet ej om jag vill ha egna.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite arabiska, pyttelite ryska. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. 
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Gilla havet tror jag. 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor 
42. Äger du dyrbara smycken? Mina ringar är nog inte dyra jämfört med många andras men de kostade mycket för mig. 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Program som Superskinny vs Supersize och Lyxfällan samt nyheter och dokumentärer. 
44. Kan du rulla med tungan? Ja, det kan jag. 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina vänner och min familj. 
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? En som låter lite indiskt
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Soffkudden 
50. Flirtar du mycket? Nej
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Hjärnmänniskan 
54. Läser du någon dagstidning? Nej.  
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 
56. Dansar du i bilen? Åker aldrig bil
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 Podradio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Namn på frånvarande elever på jobbet igår
59. När var du i kyrkan senast? I söndags
60. Är du lycklig? Ja!

0 kommentarer: