CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, mars 6

När jag är svag

Det finns en sång som är så fin så fin och som passar att sjunga nästan jämt men för mig passar den speciellt just nu:

Jag är svag men ändå stark
Arm och fattig ändå rik
Jag var blind men nu jag ser
allt som du gjort, allt som du ger

Ned i strömmen vill jag gå
för att liv och räddning få
renad i Guds nådaflod
pånyttfödd och heliggjord

Hosianna, hosianna till Guds rena offerlamm
Hosianna, hosianna, Jesus dog och livet vann

Jag har nu en säker hamn
I Guds öppna frälsarfamn
Jublet stiger nu i mig
Jesus, du har gjort mig fri

 Jag är även oerhört tacksam för mina vänner som alltid ställer upp och lyssnar när det är jobbigt. Rickard, Malle och Louise, vad skulle jag göra utan er? Jenny och Lisa har också varit ett fint stöd sista tiden. Tack!

1 kommentarer:

Anonym sa...

finaste underbaraste josie!!