CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, maj 1

Ångest

Igår var jag drabbad av ångest. det var mycket länge sedan jag hade ångest och kände mig därför väldigt olustig hela dagen. Anledningen till mitt plötsliga känslotillstånd var dels att jag kom oförberädd till litteratursemenariet (jag hade pga flytten inte hunnit läsa) och dels att jag hade endel grejer att fixa med flytten som jag hade svårt att löra när jag var i skolan. men ångesten gav sig och allt löste sig bra. Matt 11:28 Kom till mig, alla ni som arbetar och bär på tunga bördor* så skall jag ge er vila. Skönt att Gud bär oss och lyfter bort ångest och annat som tynger. :)

1 kommentarer:

sanna sa...

hej vännen! du behöver aldrig känna så igen! alltid är det någon som kommer oförberedd. det är ju jättejobbigt om man alltid måste prestera topp. du har ju flyttat hela veckan och inte haft tid. nästa gång är du säkert mest påläst av alla!