CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juli 1

gamla minnen

Kollade igenom en massa gamla kort från bröllopet, gymnasietiden och diverse släktsammankomster. Åh va jag saknar en massa människor som jag inte träffat på länge. Jag kollade på bilder från när Louise, Emilie, Erika, Fie, Koffe och jag var på den kristna metalfestivalen Bobfest. Ojojoj det var tider det! Och sen hittade jag bilder från vår rock and roll cabaret Are Anka och mina olika rollkarraktärer. Och en massa snygga danser.

Jag ska skicka iväg ett paket till Emma som behöver lite uppmuntran så jag packade ihop men massa foton, skrev ett flera sidor långt brev samt plockade ihop lite böcker och hopaps attd et ska muntra upp henne.

Maken är på Torsö igen så hemmet är lugnt. Lite för lungt. Men vi ses nog imorgonkväll. Om inget oförutsett händer tänkte jag åka ut till Torsö och hänga med släkten. :)

0 kommentarer: