CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, augusti 28

Morgondagens vikt?

Imorgon ska jag väga in mig igen på Viktväktarna. Jag har ingen aning om jag har gått ner. jag hade planerat att träna massor den här veckan men jag blv sju (ont i halsen) och har däför bara promenerat lite. Dock har jag försökt att hålla mig inom pointsen och det har varit svårare för jag har inte ätit hemma alla måltider som innan. Idag var jag t.ex. på resturangen Sattva i Göteborg och åt lunch, gott så klart men hur många points var det i maten??

Imorgon ska jag också till Mariestad och vara barnvakt åt min underbara syterdotter Vanessa medan min syter går på kräftskiva. Jag och vanessa får väl ha vår egen lilla skiva med betydligt godare mat och dryck än det som vankas på skivan min syster ska på!

3 kommentarer:

Pastor Ewa sa...

Vad duktig du är. Kramizar i massor

Josie sa...

Tack vännen! Vad besviken jag blev förresten att du inte kommer till Tullen något och predikar i höst. kram

Josie sa...

Tack vännen! Vad besviken jag blev förresten att du inte kommer till Tullen något och predikar i höst. kram