CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, september 25

Ordning och reda...

...pengar på fredag. Idag är det lön + CSN och alla jublar! De sista dagarna har kyl, frys och skafferi hos oss varit väldigt tomt faktiskt. Jag ska dra iväg till Willys och handla mat nu, sedan ska alla ljuvliga räkningar betalas. den här månaden har vi favoriter som Radiatjänst, telenor, Tre, Lärerförsäkringar och Riksbyggen för att nämna några.

Igår kväll var det möte på Tullen i Skara som jag var på och ikväll är det fortsättning. jag tror dock att jag stannar hemma för att hinna med lite kvalitetstid med maken. Det räcker med att jag var på cellgrupp i tisdags, kvällsmöte igår och ska på gudtjänst på söndag. Har hört flera predikningar sista tiden om att man som kristen inte ska "låsa in sig" i kyrkan utan att vi ska ha tid med våra vänner och familjemedlemmar som inte går i kyrkan. När det som i mitt fall handlar om den jag är gift med så tror jag att det rätt så viktigt.

För övrigt så är jag så glad att ångesten och stressen som jag känt ett par dagar över allt jag har att göra i skolan har släppt. Det är ju självklart Gud som ska ha äran för det. Utan Honom kan jag ingenting göra!

0 kommentarer: