CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, september 26

Var och vägde mig idag och jag hade gått ner 0,9 kg dvs 5,4 kg hittills. Jag är glad för detta förståss. Var även och handlade en höstjack i början av veckan och den var i storlek 36/38. Det är fantastiskt för en vars viknerjacka för 2 vintrar sedan var i storlek 46!

Lagade mussaka till min make som är så trött för att han jobbade från klockan 7-24 igår. han gillade maten. Jag gjorde även chokladbollar till honom till efterrätt. :)

Det är tårkigt att läsa om kognitivt studie av religion. Vet inte om det är för att ämnet i sig är tråkigt eller för att jag är uttråkad redan innan jag börjar. Men det gäller att inte tappa fattningen. Pluggar gör man för att man måste, inte för att det är intressant. Dock brukar religionsventenskapen oftast vara intressant. det kanske är min motivation det är fel på helt enkelt. Pepp pepp pepp!

0 kommentarer: