CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, oktober 1

Mot Sthlm

Imorgon åker jag till Stockholm för andra gången det här året. Som de flesta vet så bodde jag i Stockholm för bara några år sedan och det känns konstigt att nästan aldrig åka dit längre.

Den här gången är det, som jag skriv tidigare, nytta med nöje som ska förenas. Jag ska inte vara där så länge men jag ska förska att hitta träffa vännerna Noomi och Lotta samt att göra intrevju med mrs S. Jag kom på att det vore helt idiotiskt och dumt på många sätt om jag skrv ut namnet på den jag skulle intervjua i bloggen.

Jag tror mig ha tid med iaf en intrevju till och tänker kolla fejan ikväll och imorgon om någon kan tänka sig att ställa upp när man ändå är i Stockholm.

1 kommentarer:

Pastor Ewa sa...

Men men du får ju inte åka till STHLM utan att berätta för mig, nu är jag ju upptagen. Du måste komma hit och sova i vårt gästrum