CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, november 9

fars dag

Var hos fadern igår. Den jordiske alltså. Men jag var i kyrkan först så man kan ju säga att jag var hos den himelske fadern också. Hos pappa Sören så var det middag och fika och skratt och bus som vanligt. Syskonen och ett av syskonbarnen, alltid lika roligt! pappa fick en cd med Amanda Jensen från Idol. Det var första gången på länge som jag köpte en cd-skiva. Det känns som att cd:n är påväg att dö ut. Vet inte om jag sörjer det, finns det någon som sörjer VHS:en? Föresten så plockade jag av mig mina dynget runt linser igår. Har haft dem drygt en månad och de började bli väldigt torra och trista. Så nu är man glasögonorm ett par dagar, får se hur länge jag står ut innan jag sätter in nya linser.

0 kommentarer: