CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, november 6

Jönköping

Idag var vi i Jönköping. Vi besökte en av de platser jag har svårast för. Ikea. Jag är verkligen ingen person som gillar att gå i affärer, särskillt inte Ikea för att jag blir så trött av att bara gå och gå. Jag skulel helst bara gå snabbt, ta det jag behöver och gå ut. maken däremot vill att man ska vara där länge, vi spenderade idag ca 5 timmar inne på Ikea. men det blir kul när grejerna kommer iaf (vi tog med hemkörning). Vi åt mat på kina/thai-restaurang också. jag tog spicy grönsaker med ris och maken tog en slemmig buffe. han älskar verkligen buffe för att man får äta så mycket man vill. Sist vi var på buffe (indisk i Göteborg) så lovar jag att han tog 5 talrikar. Jag höll på att kräkas efter två men han åt upp 5 stycken utan problem. Helt ofattbart!

0 kommentarer: