CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, april 7

Pepp pepp tentapepp

Oj j nu har jag suttit vid datron 1 timma och 20 minuter och lyckats prodcera följade text till min litteraturtenta:

Jag har valt att göra denna analys är utifrån bokpaket 3, som innefattar böckerna Låt den rätte komma in , Janne min vän och Anne på Grönkulla . Min frågeställning för analysen är: Hur skildras gränsöverskridande könstillhörighet i böckerna? Användandet av begreppet könstillhörighet syftar i denna text på det socialt konstruerade könet snarare än det biologiska, då Nikoloajeva menar att de är just det socialt konstruerade könet som har relevans vid litterär analys .

Bra jobbat, or not, men nu är det nya tag som gäller. Jag måste skriva mer, jag har 5 sidor att författa ch typ inge tid. Pepp pepp tentapepp. Jag måste skärpa mig nu!

0 kommentarer: