CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 8

Praktik och tenta

Inför min resa till London på tisdag så har jag varit tvngen att kombinera tentaskrivande med praktik idag och imorgon. Så idag har jag haft en svensklektion me mina underbara sjuor + en del annat också. Jag trivs verkligen kanon på skolan med bde kollegor och elever. Jag trodde aldrig högstadiet skulle vara så roligt att vara på! 

Jag har skickat in filmtentan nu och har även skrivit drygt halva litteraturtentan. Ämnet som jag nämnt tidigare (gränsöverskridande könstillhörighet) är nästintill outtömligt och det gör skrivandet både inspirerande och komplicerat. Imorgon ska tentan in i både pappersformat och på mailen. Jag behöver därför skriva ut tentan, senast klockan sju på biblioteket, och där med bli klar en stund innan det. Det bästa vore nog om jag kunde skriva en stund innan jag börjar praktiken imorgon bitti (börjar 9.15). Kanske kan jag stiga upp vid sex och hinna skriva två timmar innan jag ska vara på skolan.

0 kommentarer: