CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, maj 9

Tack för idag

Idag har jag varit i Pingstkyrkan här i Falköping. Det var härligt. Temat var bön. Både unga och gamla medverkade i mötet. Lovsång och förbön som var smord. Träffade en kollega från skolan! Jättekul! Visste inte att hon var troende.

Har pluggat allt jag behövde (typ). Läste valda delar från Retoriken kring grammatiken, repeterade ordklasser från förra veckans föreläsningar, läste morgondagens, tisdagens och osdagens texter om fraser och satsdelar. Och till sist så transkriberade jag en intrevju med min handledare från praktiken om hennes tankar kring skolgrammatik.

Nu ska jag sova. Imorgon får vi fint besök av Jenny (syster) och mamma. De kommer redan tidigt på morgonen så det gäller att vara uppe med tuppen.

0 kommentarer: