CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, september 26

redig

Ha börjat lägga mig tidigt om kvällarna och så vaknat tidigt också. I morse vaknade jag klockan tjugo över sju. Hade ställt klockan på 9.15 och blev lite förvånad att jag var så pigg. Jag passade på att sätta mig vid köksbordet och läsa 1 Petrusbrevet kap 1, Lukas kap 1 och Jeremia kap 1. Underbart med Guds ord!

Efter bibel- och grötfrukost begav jag mig till gymmet, där jag körde 30 minuter crosstrainer och 25 minuter styrketräning. Hem och duscha efter passet och vidare till kyrkan. Härlig gudstjänst i Pingst Falköping, min församling.

Efter kyrkan lagade jag lunch till mig och min man. Ris med tomatsås med vitkål, morot och kikärtor. Har städat köket och badrummet. Nu sitter jag och tittar på Idol-repriser. Ska plugga lite också. Maken ska tvätta och damsuga snart. Redig idag. :)

0 kommentarer: