CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, oktober 5

sojaprotein och känsdisspan

Har hämtat ut mitt efterlängtade paket med sojakött idag. det blev 3,2 kg som i förvällt tillstånd kommer att väga ca 12 kg! Soja är mycket billigare än kött, 12 kg för 473 kr! Detta var första gången jag testade att handla från Goodstore som smaken får vi återkomma till när jag testat.

Idag var jag inne hos min favoritjeansförsäljare Rickard på Levi´s store. Vi stod och babblade lite men han glider snabbt och lätt iväg från mig för att ge service till en kund. Inte vilken kund som helst utan MIA från humorduon MIA & KLARA. Inte illa alls. Men tyvärr ville hon inte köpa några jeans idag. Hoppas för Rickards skull att hon gör det en annan dag. :)

1 kommentarer:

Ulrika Stigsson sa...

Hoppas det smakar bra då!