CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, april 17

möten

Torsdag och fredag kväll och lördag förmiddag var det fina möte med Paige Junaeus i Skara. Idag var det en fin gudstjänst i min församling här i Falköping. Budskapet från Paige var bland annat att alla har ett vittnesbörd "a story to tell" och att Gud inte tar bort vår kallelse bara för att vi misslyckas. Jag känner mig mycket uppmuntrad och styrkt av detta. Här i Pingstkyrkan fick jag en hälsning när jag stod i kö till gåvomaten från en av ledarna i församlingen som kom direkt från Gud. Det var fantastiskt. Thomas som han heter sa ett par ord till mig som han antagligen inte insåg var precis vad jag behövde höra. Jag kände mig sedd av Gud och av Thomas. Tack och lov för människor som är lydiga och talar rätt ord i rätt tid. 

1 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara finaste du!! Vad härligt att du blev uppmuntrad!!