CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, april 18

snart påsklov

Imorgon har jag två lektioner i språkhistoria och sedan är det påsklov. Lovet kommer att tillbringas på följande sätt (om Herren dröjer och vi får leva):

Onsdag: Skriva min hemtenta i SSA + få massage
Torsdag: Plugga danska
Fredag: Fira Noels ettårskalas
Lördag: Fira Jesu död & uppståndelse (påsk) + Pappas 51årsklas
Söndag: Fira uppståndelsegudstjänst i Pingstkyrkan Falköping + plugga danska
Måndag: Plugga danska hos Lill i Alingsås

Lite nöje och mycket nytta tror jag det blir :) 

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj, ja du.. ingen idé att vila i onödan va? :P

Josie sa...

Det blir lite vila fredag & lördag när jag är på kalasen. :) Har tenta på tisdag så jag har inte mycket val.

Anonym sa...

nejet e klart.. du får komma hit o vila upp dig när du vill :)