CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, augusti 27

ullared

Jag slötittade lite p tv förut och hamnade på kanal 5s program Ullared. Jag har inte sett det innan för att jag dels inte kollar så mycket på tv och dels för att jag tänkt att programmet var typ bara reklam för GKs. Det kan tilläggas att jag aldrig varit på/i Ullared. Jag gillar inte att gå i affärer. Blir  exempelvis dö-trött av Ikea och sånna ställen.  I alla fall så blev jag glatt överaskad hur vanliga människor fick möjlighet att porträtteras helt icke-ironisk i programmet. Det var en kille som var där för att titta till sina Idoler Drängarna som uppträdde och det var en annan kille som fick visa upp hur han inredde sin lastmaskin. Jag upplevde att programmet var kärleksfullt och blev glad av det. Jag kommer inte börja följa det eller så men jag blev bara så glad av att helt vanliga människor får vara med i tv utan att behöva förnedras för att de har skulder, är tjocka, har skitigt hemma eller har ouppfostrade barn. :)

0 kommentarer: