CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, augusti 25

Kärlek på distans

Jag läste Nio till fems blogginlägg om att ha distansförhållande och kände mig sugen på att kommentera. http://rodeo.net/niotillfem/2011/08/om-att-vara-4500-kilometer-ifran-varandra/comment-page-1/#comment-36669 Jag om någon vet ju hur det är att vara långt långt bort från den man älskar. Jag och min man hade varit gifta mindre än ett år när han var tvungen att återvända till sitt hemland pga ansökan om uppehållstillstånd. I 8 månader var vi ifrån varandra. Jag ringde ganska ofta och när telefonlinjen väl funkade så pratade jag långt mer än jag hade råd med men jag var tvungen. Att inte få se honom eller röra vid honom var jobbigt nog så de där samtalen var nog räddningen för mig. Men idag r jag tacksam att läget var så stabilt och långt som det ändå var i Libyen 2007. Idag hade det varit helt otänkbart att ha sin man i det landet. 

0 kommentarer: