CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, augusti 3

viktminskning

För två år sedan började jag på Vikt Väktarna. Jag vägde 73 kg första gången och gick i mål på 63 kg 8 månader senare.  Jag var nere på 61kg ett tag men låg ganska länge på 65 kg. Trots att jag trivdes bra med min vikt så höll jag mig inte där. Jag slutade gå på mötena och gick upp och gick inte på mötena sedan för att jag hade gått upp.

Nu har jag kommit till vägs ändå och har bestämt mig för att skriva in mig igen på Vikt Väktarna ikväll när de öppnar igen efter semestern. Jag läste nyss lite viktminskningsberättelser. Bland annat den här http://www.viktvaktarna.se/success/art/index.aspx?SuccessStoryID=9200048&sc=17 som handlar om Lotta som är lika lång som jag. Det är ju väldigt peppande att läsa om andra som har lyckats!

0 kommentarer: