CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, september 28

Dagens andakt

Tack för fina kommentarer om dikten jag publicerade igår. Om du gillar den får du gärna använda den. Om du vill kan du länka till mig också, men det är inte nödvändigt.

Idag har jag läst Dagens andakt från Livets ord vilket jag verkligen kan rekommendera. Varje dag publicerar Livets ord en andakt med ett bibelcitat, en betraktelse och en bön på sin hemsida och det är alltid lika stärkande att läsa dessa!

Dagens andakt den 28/9 handlade om evigheten det kan ju ses som en bra uppföljare till det senaste blogginlägget som berörde döden lite grann. Bönen i andakten löd så här: "Gud, du är den evige. Bara i dig mättas mitt inre behov av evighet. Du har skapat mig för dig och hos dig får jag allt vad jag behöver för evig tid. I Jesu namn. Amen."

Går gärna in här och läs själv. Jag följer Ulf Ekman på Twitter och han lägger ut en länk till Dagens andakt vilket är ett smidigt sätt att komma ihåg att gå in och läsa. 

0 kommentarer: