CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, december 31

lista 2011

Jag gör som Niotillfem och sammanfattar året med en lista:


Fem händelser som varit bra det här året?
1. Tyras födelse
2. VG på 2 uppsatser
3. Jesus Culture i Uppsala
4. Skolresa till Oslo
5. Twilight movie day med maken
Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Magsjuka i Köpenhamn
2. Håkans död
3. Värk i kroppen
4. Krig och svält i världen
5. Att mamma varit ledsen
Vad har du lärt dig i år?
Jag har lärt mig att bli en bättre skribent. Har fått en massa lärarvana.
Blev året som du har tänkt dig?
Vet inte vad jag hade tänkt mig men är nöjd med året.
Vilka kläder har du använt mest?
Jeans och långärmade t-shirts från pingstkyrkans second hand.
Vad har du mest lyssnat på för musik?
Jesus Culture, Hillsong United, 
Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Vampyrserier som Buffy, Angel, Vampire Diaries, True Blood och Being Human
Vilka människor har du hängt mest med år?
Min man, Louise, Bettan, Fie, Katarina. Min familj. Cellgruppen.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Massa folk från skolan och några från församlingen.
Vad är det vackraste du fått i år?
Kramar från mina syskonbarn. Hemmagjorda julkort från Malle och Fie.
Vad är det bästa du har läst?
Jag gillade Utrensning, Hungerspelen och Gästspel av vampyr
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var på reunion för första gången sen gymnasiet.  
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster Jenny, kopisarna Lina och Ida för första gången. Emma och Marlene för andra gången.
Vad var din största framgång 2011?
Viktminskning ca 7 kg. Bra betyg på 2 b-uppsatser samt 2 sommarkurser.
Bästa köpet?
Prisvärda kläder från second hand. En skrivare (tror att det var i år vi köpte den).
Vad spenderade du mest pengar på?
Busskort, mat, hyra
Vad önskar du att du gjort mer?
Vårdade mig själv till ande,  själ och kropp
Favoritvideo i år?
Troligtvis http://www.youtube.com/watch?v=B8Z0PYfcnBk eller någon med Jesus Culture
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Mamma och mormor var här och vi åt god mat. Ett par dagar senare var Pappa, Maria, Jenny, Mica och farmor här och vi åt på osterian.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Vardaglig oftast men uppklädd ibland.


0 kommentarer: