CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, december 8

slut på det roliga

Imorgon gör jag sista dagen på praktiken och det känns lite sorgligt för att de flesta av eleverna kommer jag inte att ha igen. Nästan alla är treor och kommer att ha tagit studenten när jag kommer tillbaka igen om lite mindre än ett år.

Idag har jag hållit en en lektion som har bedömts av min vfu-ledare Harald. Harald gillade klassen och hade bara positiva saker att säga om det lilla han såg av min undervisning. Det samma gällde Erik, min handledare, och det känns ju skönt.

Imorgon håller jag två lektioner. En i Religion a om islam där jag tänkte prata om de 5 pelarna. En annan i Svenska b där eleverna har läst olika vampyrtexter. Där tänkte jag visa ett klipp från Buffy och ett från Vampire Diaries och sedan ge dem i uppgift att jämföra de olika vampyrberättelserna med varandra.

0 kommentarer: