CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, augusti 14

En finfin morgon

Vaknade av att telefonen ringde vid tiotiden. Trodde förstås att det var alarmet men jag visste ju att jag var ledig och undrade varför jag ställt alarmet. Men det var jobbat som ringde och då fick jag ju panik i en hurdadels sekund och tänkte att jag kanske inte alls var ledig idag... Men det var jag, det var bara så att de ville höra om jag kune komma in och jobba kvällen. Men jag sade att om jag ska palla att jobba lördag morgon, söndag kväll, måndag och tisdag natt så behöver jag nog vara ledig idag. Det var inga problem förstås.

Min make fick ett ryck och började spela svenska barnsånger på pianot. det var ett roligt ryck för han kan inte de sångerna egentlingen utan spelade på gehör från hur jag sjöng. det var Små grodorna, I ett hur i skogens slut, Björnen sover och Broder Jakob. Broder Jakob kunde han men med en annan text. Det var kul iaf. :)

Frukosten blev fruktsallad, en banan , ett halvt äpple och en nektarin som jag tärnade ner i en djup talrik och avnjöt. Stoppade i mig en halv matsked solrosfrön sedan efter för att det kändes som attd et skulle vara nyttigt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Gospelfavoriter på Spotify. O happy Day, Amazing Grace och Joy to the World är ju inte helt fel start på dagen! :)

Idag ska jag ut på promenad med min vän Lina Hermansson. Det ska bli kul. Hopaps att det fina vädret håller i sig!

0 kommentarer: