CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, augusti 7

Nya tag!

Under min lilla vistelse i Stockholmsområdet blev det en hel del minre hälsosamma val av kost. Denna dåliga vana har hållt i sig under veckan, inte så att jag ätit dåligt hela tden men det har blivit pommes någon kväll och godis någon dag och någon dag med tårta. men nu börjar de nya tagen! Imorgon ska jag och mamma till Vikt väktarna här i Falköping och sedan är det jag som slaviskt kommer att anamma deras system. jag tänker vara stenhård med mig själv. Och jag kommer att fortsätta att träna 2-3 ggr per vecka. Plus att jag vill få in mer promenader. Promenader är kanon för då kan man förena nytta med nöja och passa på att be och sjunga lovsång när man promenerar plus att det är fin natur att titta på!

0 kommentarer: