CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, september 28

Nytta och nöje

Idag har jag pluggat (Vetenskapsteori för psykologi och andra samhällsvetenskaper), tvättat (har en timma kvar på tvätttiden, de sista grejerna hänger fortfarande på tork) och damsugit lägenheten. Gött när man får mycket gjort samtidigt. Men jag måste förstås fortsätta plugga. Läser ganska långsamt och tröttnar fort på kursböcker. Ska även ta en ortdentlig till på en C-uppsats jag ska opponera på på torsdag. Och så har jag ju min egen uppsats + texter om religionsstudie ur ett kognitivt perspektiv. Hurra för mig att jag har den helige Ande som hjälpare, vad skulle jag annars ta mig till?

På fredag åker jag till Sthlm om allt går enligt planerna. Där ska jag förena nytta med nöje. Har dock inte fått ihop en enda person att intrevju trots att jag frågat massor! Trodde inte att det skulle vara så här svårt!

0 kommentarer: